4.07.2012 г.

Секс изцепки

Всички сме чували за тъпите изцепки преди, след или по време на секс, които обикновено ни разсмиват, ако не са изречени в собственото ни легло.

Ето какво може да откаже жените:

“Помогни ми да си сваля дънките” е готино. “Помогни ми да си сваля чорапите” е прекалено.
“Искаш ли да ползваме презерватив? Имам един Durex, който си пазя за специални случаи.” Защото иначе ползвате какво? Козе черво?
“Уф, защо са ти сатенени бикините? С тях не мога да се избърша хубаво, хлъзгави са.” или “Ще се избърша в пердето – нали не е проблем?” Използвайте определените за целта места.
“Чакай, чакай да ида да се измия, че днес нямах време след тренировка.” Не й го казвайте, просто недейте. Идете до тоалетна и там правете, каквото си знаете, не е нужно тя да го знае.
“Абе луда ли си? Как ще те целувам? Иди се измий и тогава.” Може да се простите с оралната любов. Щом е гнусно, тя няма да го направи повече.

Ето и какво идва прекалено за мъжете:

На първо място разбира се са “Обичаш ли ме?” и “Нали не съм много дебела?” Щом си е легнал с вас, смята ви за привлекателна, не си просете комплименти, когато умът му е съсредоточен другаде.
“Стига си я пилял навсякъде де, искам да си намажа лицето.” Нямате право да му разваляте удоволствието така. Той тъкмо се е почувствал като герой в мръсен разказ, а вие му казвате, че е просто донор на маска за лице.
“Супер ми е, мило, наистина. Ти купи ли хляб като се прибираше?” Има ли смисъл да коментираме? Битовизмът вън от леглото.
“Извади го, не съм ходила до тоалетна от няколко дни.” Бляк! Защо въобще се е стигнало до там?
“Казах в устата, не в носа. Цялата ти работа е такава.” Ако се ядоса достатъчно, следващият път ще е в очите. Ако не – следващият път е под въпрос.

Източник: ДелтаНюз

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...