22.06.2012 г.

Шантавите начини, по които той контролира оргазма си

Снимка: Толкова е секси! Добре, че не знаеш за какво си мисли... (Shutterstock)
Всеки мъж се притеснява да не се окаже „скорострелко“ и усилията му да отложи края са неистови, понякога и адски щури. Cosmo разбра за какво мислят момчетата, за да „охладят двигателя“.

„Старомодните дълбоки дънки, които би носила майка ми, са моят страстоубиец. Представям си, че момичето, с което съм, се е облякла в ужасни ластични, запасани до над кръста панталони, впити в... е, сещате се...“
- Иван, 27

„Мразя броколи – вкусът му, как изглежда, как мирише. Затова си мисля как някой ми тъпче броколи в гърлото...“
- Мони, 26

„Сещам се как намерих вибратора на майка ми – това моментално връща спермата ми на мястото й“.
- Киро, 25

„Оглеждам рамката на леглото или някоя друга мебел в стаята и се опитвам да изчисля какво е разстоянието между два предмета, използвайки Питагоровата теорема“.
- Стоян, 27

„Не бих споделил това с момиче, защото ще ме помисли за смахнат, но си представям размазани на асфалта животни. Ефектът е незабавен!“
- Трифон, 25

„Това, което наистина ми помага да забавя края, е като се опитам да си представя как изглеждат родителите й, оглеждайки нейните черти...“
- Мишо, 27

„По едно време си мислех за баба ми, но това спря да ми действа, затова сега си представям как клошар яде пилешко бутче и цялото му лице е омазано... Бррр! Трябва да си ненормален, ако можеш да свършиш, мислейки за това!“
- Жоро, 30

„Започвам да изброявам имената на играчите в отборите от последното световно по футбол и кой срещу кой отбор е играл. Някъде около полуфиналите вече не мога да се сдържам...“
- Ясен, 27
cosmopolitan.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...